24 sierpnia 2012

Linki

UWAGA!
 Od dzisiaj rusza wymiana linków!
Zamieść moją stronę u siebie na blogu w "ulubionych stronach"/ "fajnych blogach" / "znajomych" / "odwiedzanych stronach" itp., a ja zamieszczę link do twojego bloga na swojej stronie w "polecanych blogach" po prawej stronie - zwiększy to popularność waszych blogów i ilość wejść na wasze strony ;)
Chętnych proszę o komentarz pod tym postem lub o kontakt e-mailowy: szarpaki@vp.pl
 Po zamieszczeniu przez was linka do mojej strony ja zrobię to samo - wpiszę was na listę "polecanych blogów" ;)
                                                                Zapraszam!

7 komentarzy:

  1. jestem zainteresowana:)
    wasz banner jest zamieszczony u mnie na blogu w zakładce
    Polecane blogi i nasz banner
    :D
    Pozdrawiamy!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem chętna na wymianę linków ;)
    Tylko zmienię dzisiaj wieczorem trochę stronę i dodam polecane blogi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie czekam ;)
      Proszę o informację do którego z blogów mam zamieścić link.

      Usuń
    2. Zrobione.

      Ruffi-whwt.blogspot.com

      Usuń
  3. Jestem zainteresowana. Banner dodany do zakładki "Linki".

    http://www.csa-vivat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń