19 marca 2014

Agnieszka & Maja


kilka słów od Agi:

"[...] Mistrzem robienia psich szarpaków nie jestem, dopiero się uczę. W styczniu przed naszym obikowym treningiem z Joasią Hewelt postanowiłam kupić lepszej jakości szarpak. Polecono nam Polarowe Szarpaki, czym prędzej napisałam maila- super kontakt, szybki czas realizacji- cud, miód! [...] Nie wiem co one w sobie mają, ale Majkowy szarpie się na nich z o wiele większą pasją niż na mojej robocie. Jakieś takie magiczne  Po ich kupnie Majka zaczęła się nałogowo szarpać nawet tymi najgorszymi szarpakami, smyczą czy dyskami. Nieraz się zdarza, że jak nie domknę szafki to zaraz lisio się przyczaja i po chwili siedzi z szarpakiem obok mnie i czeka na zabawę!
Z mojej perspektywy- szarpaki wykonane są świetne, są mocne, ale fajnie się naciągają, szarpanie się z psem na nich to czysta przyjemność. Kontakt jak pisałam- super, jestem bardzo zadowolona 
Gorąco polecam!"

więcej można poczytać na ich blogu:

Dziękujemy za miłe słowa! ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz